مراقب سفید کننده های دندان باشید!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


مراقب سفید کننده های دندان باشید!

 

https://static2.eghtesadonline.com/thumbnail/5io1JEBzMyj8/rRvjtZexuU_cAYC4vUQ0VUBPX8SpERyzql4FJWeYUjy5yClMGuME-wjbl3Snx6dwMUhC2bCiquE,/%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86.jpg

مراقب سفید کننده های دندان باشید!

دکتر محسن برزگران می گوید در فرآیند سفید کردن دندان ، از "پراکسید هیدروژن" که توسط بدن به عنوان یک محصول طبیعی نیز تولید می شود ، استفاده می شود ، بنابراین آسیبی به سطح دندان وارد نمی شود.

 

کلینیک دندانپزشکی مینوسا در میرداماد ، رئیس گروه بیماری های دندان. دکتر محسن برزگران با بیان اینکه اگر روش سفید کردن دندان تحت کنترل و نظارت دندانپزشک اعمال شود مشکلی پیش نمی آید ، گفت: "با این حال ، اگر بیماران به طور ناخودآگاه از این محصولات در خانه استفاده کنند ، ممکن است به دندانها و لثه آسیب برساند و باعث حساسیت شود. در دندانها

 

محسن برزگران گفت كه با توجه به اهمیت زیبایی دندان ، روش های سفیدكاری مورد توجه قرار می گیرد و حتی افرادی كه برای درمان و كنترل به دندانپزشك مراجعه نمی كنند ، برای سفید كردن دندانهای خود به كلینیك ها مراجعه می كنند.

 

محسن برزگران با بیان اینکه سفید کردن دندان ها توسط دندانپزشک در کلینیک ها و یا توسط بیمار در خانه با دستور دندانپزشک قابل استفاده است ، اظهار داشت که بیماران همچنین می توانند این کار را به تنهایی با موادی که مستقیماً از داروخانه ها می خرند انجام دهند.

 

محسن برزگران با اشاره به اینکه "پراکسید هیدروژن" ، که به عنوان یک محصول طبیعی نیز توسط بدن تولید می شود ، در روند سفید شدن دندان استفاده می شود ، بنابراین هیچ آسیبی به دندانها وارد نمی کند ، محسن برزگران گفت: "اگر فرایند سفید کردن تحت کنترل و نظارت بر دندانپزشک ، مشکلی پیش نخواهد آمد. با این حال ، استفاده ناخودآگاه از این محصولات در خانه توسط بیماران ممکن است به دندان ها و لثه آسیب برساند و باعث ایجاد حساسیت در دندان ها شود. بنابراین ، دوز و زمان استفاده باید توسط دندانپزشک توصیه شود. "

 

در کشورهای غربی "دندانه دار کردن (OTC)" ، نوار سفید کننده و قلم های فروخته شده در داروخانه در ایران ، لاک الکل ها ، خمیر دندان و آدامس با علاقه زیادی از بیماران روبرو می شوند که محسن برزگران اظهار داشت: سفید کننده ضعیف آنها حاوی مواد شیمیایی هستند که باعث سفیدتر به نظر رسیدن دندان ها با اثر رنگ آمیزی و تصفیه کننده های مختلفی می شود که برای از بین بردن لکه ها ایجاد می شود. بیماران بدون مشورت با پزشکان نباید به این روشها متوسل شوند. "

برزگران اظهار داشت: روش سفیدكردن دندان كه توسط خود بیمار در منزل و تحت كنترل دندانپزشك اعمال می شود به مدت نیم تا یك ساعت در روز به مدت 2 تا 6 هفته انجام می شود و توضیح داد كه برخی از بیماران به دلیل احساس ناراحتی

 

محسن برزگران با بیان اینکه یک برنامه کوتاهتر و کنترل شده توسط پزشک دارای مزایایی از جمله سفید کردن موثر در مدت زمان کوتاه ، کاهش حساسیت در دندانها و لثه ها و افزایش انگیزه بیمار است ، گفت: "امروزه محصولات سفید کننده دندان بسیار متنوعی هستند. پزشکان می توانند مناسب ترین موارد را برای بیماران خود انتخاب و استفاده کنند. "

 

سفید کردن لیزر چیست؟

 

 با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر روشهای سفید کردن با استفاده از منابع نوری توجه زیادی را به خود جلب کرده است ، گفت که با این روش می توان با دستیابی به افزایش دما کنترل شده بدون آسیب رساندن به مینای دندان ، دندانها را به طور موثر سفید کرد.

 

محسن برزگران گزارش داد که اگرچه این روش موثرتر است ، اما درمان زمان کمتری طول می کشد.

 

برزگران با بیان اینکه این سوال که "آیا دندانهای سفید شده به حالت سابق خود باز خواهند گشت" می تواند به ذهن خطور کند ، گفت که در برخی از بیماران ، دندان هایی که سفید شده اند سال ها بدون تغییر باقی مانده و برخی از افراد می توانند دوباره برگردند.

محسن برزگران  همچنین به این نکته توجه داشت که غذاهای رنگی ، سیگار ، قهوه ، چای و نوشیدنی های اسیدی باعث تیره شدن رنگ دندان می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بلیچینگ, بهداشت دهان ودندان, دندانپزشکی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.